On-line заявки

Контакти

Заявка від організації Персональна заявка на навчання

Координатори навчання:


Гущіна Людмила Олексіївна - e-mail: guschina@ipo.kpi.ua


Логінова Світлана Володимирівна - e-mail: lana@ipo.kpi.ua


Телефони: (044) 204-99-63, (044) 204-99-65.


Адреса: 03056, м. Київ проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1

 

 

Програма
курсу "Програмування на мові С# для початківців"
(спеціальність «Педагогіка вищої школи»)

Мета курсу: Ознайомити слухачів з найважнішими концепціями і особливостями Microsoft.Net, дати знання и навики, необхідні для промислової розробки програмного забезпечення на C# під Microsoft.Net.

Основні завдання: Засвоїти методологію роботи в середовищі розробки Visual Studio, засвоїти основні концепції і особливості платформи Microsoft.Net, вивчити синтаксис мови програмування C# і отримати навики розробки програмного забезпечення.

По закінченню курсу Ви:

  • Будете знати основні елементи .NET Framework і зв'язок С# з елементами платформи .NET;
  • Зможете створювати, відлагоджувати, компілювати і виконувати програми на С#;
  • Знатимете як правильно створювати и використовувати змінні;
  • Знатимете як використовувати вирази мови програмування и застосовувати обробки виключень;
  • Знатимете як створювати методи;
  • Освоїте технологію створення, ініціалізації і використання масивів.
  • Освоїте базові концепції і термінологію об'єктно-орієнтованого програмування;
  • Знатимете як створювати, ініціалізувати і знищувати об'єкти в програмі на С#;
  • Навчитеся створювати класи та ієрархії класів;
  • Зможете визначати операції і події в користувацькому класі;
  • Навчитеся реалізовувати властивості та індексатори;
  • Знатимете як використовувати стандартні та користувацькі атрибути.

Вимоги до рівня підготовки слухача:

  • Вміти працювати в операційні системі Windows;
  • Вміти працювати з папками і файлами;
  • Мати практичні навики роботи з основними додатками Windows;
  • Мати логічне мислення;
  • Уміння працювати з технічною літературою;
  • Бажання стати висококваліфікованим спеціалістом, стати конкурентоспроможним на інформаційному ринку праці.
  • Бажання до самовдосконалення та покорення нових інформаційних технологій.

Аудиторні заняття

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

Кількість годин

Лекції

Практичні заняття

Тренінги

1

Знайомство з платформою .NET

 

 

 

 

 

Введення в платформу .NET. Структура .NET Framework. Міжмовна взаємодія в .NET. Розробка и виконання додатків. NET. Структура програми для .NET.

2

 

 

 

2

Огляд С#

 

 

 

 

 

Поняття проекту (project) и рішення (solution). Використання конфігурацій. Компіляція програми. Структура програми на мові C#. Ввід-вивід в консольному додатку. Основи роботи з середовищем розробки Visual Studio 2008, 2010. Прості методи відладки

4

 

 

 

3

Найпростіші синтаксичні конструкції в C#

 

 

 

 

 

Галуження – if і switch. Цикли – for, foreach і while. Оголошення змінної. Що таке using?

1

 

 

 

4

Використання розмірних типів

 

 

 

 

 

Cистема типів мови С#. Bикористання вбудованих типів даних. Cтворення користувацьких типів даних. перетворення типів.

2

 

 

 

5

Форматування елементів тексту

 

 

 

 

 

Оператори вибору. Ітераційні оператори. Оператори переходу. Обробка виключень. Генерація виключень. .

3

 

 

 

6

Колекції

 

 

 

 

 

Робота з масивами. Динамічні масиви, списки, черги, стеки. Асоціативні масиви. Бітові масиви. Ітератори.

3

 

 

 

7

Розробка типів. Способи передачі параметрів методам

 

 

 

 

 

Перерахування. Структури и класи. Поля класу. Методи класу. Способи передачі параметрів методам. Перевантаження методів. Властивості і індексатори.

4

 

 

 

8

Основи об'єктно-орієнтованого програмування

 

 

 

 

 

Класи и об'єкти в мові C#. Інкапсуляція, наслідування і поліморфізм. Повторне використання коду. Основи об'єктно-орієнтованого проектування.

4

 

 

 

9

Створення и знищення об'єктів. "Автоматичний збирач сміття"

 

 

 

 

 

Робота з конструкторами і деструкторами. Перевантаження конструкторів. Особливості програмування в середовищі з автоматичним збирачем сміття. Управління ресурсами.

2

 

 

 

10

Наслідування. інтерфейси

 

 

 

 

 

Абстрактні и запечатані класи. Перевизначення методів в класі-нащадку. Схожість і відмінності інтерфейсів і класів. Робота з інтерфейсами.

3

 

 

 

11

Простори імен и компоненти

 

 

 

 

 

Внутрішні класи, методи и дані. Відношення агрегації і використання. Фабрики класів. Робота з просторами імен. Компонентне програмування. Створення простих компонент.

3

 

 

 

12

Оператори і події

 

 

 

 

 

Перевантаження операторів. Делегати. Створення подій, підписка на отримання повідомлення про подію. Широкомовні повідомлення. Можливі сценарії використання подій.

3

 

 

 

13

Рефлексія и атрибути

 

 

 

 

 

Основи рефлексії. Вбудовані атрибути. Створення нових атрибутів. Отримання списку атрибутів.

2

 

 

 

14

Серіалізація

 

 

 

 

 

Сценарії серіалізації. Атрибути серіалізації. Граф об'єкту. Процес серіалізації. Приклад серіалізації. Приклад десеріалізації (перетворення з послідовної форми в паралельну). Спеціальна серіалізация. Приклад спеціальної серіалізації. Питання безпеки.

4

 

 

 

15

Робота із зборками

 

 

 

 

 

Пошук зборки. Загрузка зборок и рефлексія. Глобальний кеш зборок.

2

 

 

 

 

Всього:

42

 

 

 

Самостійна робота, консультації, випускна робота: 8 годин.

Загальна кількість годин: 50

Теми випускних робіт:

  1. Бібліотека (книга, автор, читач, прокат)
  2. Деканат (група, студент, підписка, дисципліна)
  3. Відділ кадрів (людина, звання, посада, штатний розклад)
  4. Документообіг (документ, тип документа, людина, маркер)
  5. Склад (тип товару, товар, розхід/прихід, організація)
  6. Банк (кредит, людина, депозит, менеджер)
  7. Мережа магазинів (людина, покупка, продавець, магазин)
  8. Телефонні розмови (клієнт, поповнення, розмова, блокування)
  9. Облік успішності (студент, оцінка, дисципліна, вид оцінки)
  10. Транспорт (тип транспорту, транспорт, маршрут, зупинка)
  11. Транспорт2 (водій, перевезення, маршрут, тип транспорту)
  12. Облік польотів (місто, рейс, політ, пілоти)
  13. Туризм (маршрут, ділянка, категорія ділянки, похід)
  14. Альбом (альбом, фотокартка, тема, часовий період)
  15. Телеіндустрія (телепрограма, телепередача, показ, відповідальні)
  16. Морський бій (поле, корабль, палуба, гравець)
  17. Тетріс (поле, фігура, кубик, гра(рівень))
  18. Шахи/шашки (фігура, гра, гравець, турнір)
  19. Лабіринт (рівень, клітка, двері/стінка, артефакт)
  20. Фотоапарат (знімок, галерея, режим знімання, відео, режим відео)
  21. Плеєр (трек, виконавець, альбом, плейліст)
  22. Проект (проект, задача, виконавець, стан задачі)
  23. Кухня (продукт, блюдо, кухня, тип блюда)
  24. Електронний документ (документ, частина, пункт, абзац)
  25. Географ. атлас (країна, область, район, національність, місто,пам’ятка, тип пам’ятки)
  26. Обсерваторія (сузір’я, зірка, планета, супутник, відкривач)
  27. Свій варіант
perverse.sex
Hide|Show