On-line заявки

Контакти

Заявка від організації Персональна заявка на навчання

Координатори навчання:


Гущіна Людмила Олексіївна - e-mail: guschina@ipo.kpi.ua


Логінова Світлана Володимирівна - e-mail: lana@ipo.kpi.ua


Телефони: (044) 204-99-63, (044) 204-99-65.


Адреса: 03056, м. Київ проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1

 

 

Програма
курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників
«Використання цифрових комунікацій в інноваційних проектах »
(спеціальність «Програмна інженерія»)

Мета курсу:

  • навчити слухачів вільно орієнтуватися в Social media marketing (SMM),
  • використовувати соціальні мережі як засіб комунікації та організовувати інформаційну підтримку інноваційних проектів за допомогою цифрових комунікацій.

Основні завдання:

  • Засвоїти теоретичні відомості про окремі технології створення та оптимізації WEB-ресурсів, функціонування комунікаційних мереж у WEB-середовищі, отримати знання з питань прав та захисту інтелектуальної власності у мережі Іnternet;
  • Здобути навички:
    • створення та оптимізації сайтів та блогів на платформах JIMDO та BLOGGER;
    • використання ресурсів та сервісів мережі Іnternet для підтримки та просування WEB- проектів;
    • використовування можливостей SSM для підтримки WEB- проектів;
  • Виконати випускну роботу: «Створення фрагменту WEB проекту та побудова комунікаційних мереж з потенційними користувачами сервісу»

Вимоги до рівня підготовки слухача:

Знати основні відомості про Windows; вміти працювати з файлами та папками на локальному комп'ютері та у середовищі Іnternet. Мати початкові знання з роботи у цифрових графічних редакторах.

Аудиторні заняття

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

Кількість годин

Лекції

Практичні заняття

Залік

1.

Вступне анкетування. Поняття цифрових комунікацій. Різновиди та інструменти комунікацій. WEB- ресурс проекту як платформа для будування комунікаційніх зв’язків з потенційними користувачами сервісу (проекту). Ранжування сайтів. Alexa Rank як універсальний засіб контролю трафіку. Всесвітній WEB-архів

4

3

1

 

2.

Створення та підтримка сайту. Інструменти створення сайту за один день на платформі Jimdo (для тих, хто не має навичок програмування мовою html - розмітки)

4

1

3

 

3.

Інструменти цифрових комунікацій, як засіб керування інформаційними потоками. Основи SEO оптимізації інформаційного ресурсу

4

2

2

 

4.

Блогосфера. Блог як засіб масових комунікацій. Блог як сателіт головного сайту. Модулі анонсів як дорвеї головного сайту. Платформа Blogger. Особливості та переваги. Створення блогу на платформі Blogger

4

1

3

 

5.

Оптимізація структури блогу з урахуванням мети та задач користувача. Статистика. Правила написання статей та підготовка ілюстративного матеріалу. Віджети та плагіни

4

2

2

 

6.

Підготовка графічної інформації (малюнки, графіки, схеми) для розміщення в мережі Іnternet

4

1

3

 

7.

Оптимізація зображень, та їх пакетна обробка

4

1

3

 

8.

Права та захист прав інтелектуальної власності у WEB-середовищі

1

1

 

 

9.

Структурування комунікаційних зв'язків і напрямків. Поняття лідогенерації. Встановлення прямих контактів з потенційними користувачами Вашого сервісу або проекту

3

1

2

 

10.

Використання сервісів Google Webmaster та Bing Webmaster для встановлення контактів з необхідною цільовою аудиторією

4

2

2

 

11.

Основні положення SMM комунікацій. Соціальні мережі та інформаційні канали, як невід’ємна частина медійних комунікацій. Різновиди соціальних мереж та їх аудіторія

4

2

2

 

12.

Створення акаунту в Google. Підключення до мережі Google + Створення акаунтів у мережах Facebook, ВКонтакте, Twitter, LinkedIn. Особливості комунікацій у різних соціальних мережах. Аналіз статистики та оцінка ефективності комунікацій у різних соціальних мережах

4

1

3

 

13.

RSS – стрічка. Робота з сервісом FeedBurner. Крос-постінг та перехресний постінг як засоби просування блогу та сайту

4

1

3

 

14.

Відеохостінги як засоби медійних комунікацій. Взаємодія відеохостингів з соціальними мережами

2

1

 

 

15.

Залік. Презентація розроблених слухачами проектів

2

 

 

2

 

Всього:

52

21

29

2

Kонсультації

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

1.

Створення авторскього блогу

5

2.

Підготовка відео фрагментів для загрузки на відео хостінги

5

3.

Робота з соціальними мережами

10

Всього:

20

Самостійна робота

Випускна робота. «Створення фрагменту WEB-проекту та побудова комунікаційних мереж з потенційними користувачами сервісу»

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

1.

Розробка WEB-проекту

15

2.

Створення спеціалізованих сторінок проекту у соціальних мережах

5

3.

Створення блогу та анонсових дорвеїв

14

4.

Підготовка до захисту залікової роботи

2

Всього:

36

Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин

3/108

perverse.sex
Hide|Show