On-line заявки

Контакти

Заявка від організації Персональна заявка на навчання

Координатори навчання:


Гущіна Людмила Олексіївна - e-mail: guschina@ipo.kpi.ua


Логінова Світлана Володимирівна - e-mail: lana@ipo.kpi.ua


Телефони: (044) 204-99-63, (044) 204-99-65.


Адреса: 03056, м. Київ проспект Перемоги, 37, корпус 1, енергокрило, офіс 40, кімната 1

 

 

Програма
курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників
«Комп‘ютерне тестування »
(спеціальність «Програмна інженерія»)

Мета курсу —навчити технології практичного створення та використання у навчальній діяльності викладача комп‘ютерних тестів навчальних досягнень у середовищі дистанційного навчання  Мoodle.
Основні завдання —засвоїти теоретичні положення щодо створення тестів навчальних досягнень, практики проведення тематичного тестування, оброблення та інтерпретації результатів.

Здобути навички:

  • створення специфікації тесту,
  • написання тестових завдань та оформлення їх у шаблон,
  • роботи у системі дистанційного навчання Мoodle,
  • створення банку тестових завдань,
  • формування тесту, організації тестування,
  • реєстрації студентів на тестування, обліку результатів.

Виконати випускну роботу, яка включає:

  • Формулювання очікуваних результатів навчання зі свого предмету у термінах компетентностей
  • Розроблення специфікації тесту зі свого предмету
  • Розроблення банку тестових завдань (80-100 тестових завдань) відповідно до специфікації
  • Оформлення тестових завдань у шаблоні (шаблон надається)
  • Завантаження тестових завдань у платформі Мoodle
  • Формування з банку тестових завдань 2-х тестів відповідно до специфікації.
  • Реєстрації студентів для проходження пробного тестування
  • Забезпечення проходження пробного тестування студентами.
  • Оцінювання компетентностей студентів за результатами тестування
  • Оформлення результатів у електронний звіт, та надання його на перевірку викладачу

Вимоги до рівня підготовки слухача:

Повинен вміти :

  • Створювати та редагувати тексти у редакторі MS Word
  • Працювати на початковому рівні у програмі MS Excel
  • Працювати у середовищі Інтернет
  • Заповнювати електронні форми
  • Використовувати електронну пошту та мати персональну поштову скриньку

Аудиторні заняття

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

Кількість годин

Лекції

Практичні заняття

Залік

1

Вступ. Огляд курсу. Вхідне тестування

4

2

2

 

2

Тестування. Основні положення теорії тестування. Специфікація тесту

2

2

 

 

3

Навчання що базується на компетентностях. Основні принципи та поняття. Національна рамка кваліфікацій

4

4

 

 

4

Репозитарій компетентностей. Структура, функціональність та принципи роботи

4

2

2

 

5

Формулювання кінцевих результатів навчання в термінах компететностей

4

2

2

 

6

Технологічний цикл розробки тесту. Формати тестових завдань і правила їх написання

8

2

6

 

7

Тестування у системі moodle. Інструментальні засоби розробника тестових завдань

4

2

2

 

8

Поняття оцінювання і його схема. Шкали і критерії. Параметри тестів та тестових завдань у системі moodle

2

2

 

 

9

Візуалізація результатів тестування. Характеристики тесту і тестових завдань

4

2

2

 

10

Практика організації поточного та тематичного тестування. Центр тестування ВНЗ

4

2

2

 

11

Застосування тестових технологій у дистанційному навчанні

4

4

 

 

12

Практика оцінювання навчальних досягнень у термінах компетентностей.

6

2

4

 

13

Залік

2

 

 

2

 

Всього

52

28

22

2

Консультації, випускна робота

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

1

Тестування. Основні положення теорії тестування. Специфікація тесту

2

2

Формулювання кінцевих результатів навчання в термінах компететностей

4

3

Тестування у системі moodle. Інструментальні засоби розробника тестових завдань

4

4

Практика організації поточного та тематичного тестування. Центр тестування ВНЗ

4

5

Практика оцінювання навчальних досягнень у термінах компетентностей

4

6

Підготовка та захист курсової роботи

2

 

Всього:

20

Самостійна робота

№ п/п

Теми занять

Розподіл часу

1

Опис очікуваних результатів навчання. Формування описів компетентностей для навчального тесту.

4

2

Розроблення специфікації тесту (тестів)

2

3

Розроблення тестових завдань відповідно до специфікації.

8

4

Компоновка тестів. Розміщення тестів в систему тестування Moodle

6

5

Проведення пробного тестування.

8

6

Оцінювання компетентностей студентів / слухачів

4

7

Оформлення результатів.

4

 

Всього:

36

 

Загальна кількість кредитів ЕСTS/ годин

3/108

perverse.sex
Hide|Show